
Front office manager
Plný úväzok
Vložené: 22.03.2022

HOTELITY s.r.o.
Ponúkaný plat (brutto)
od 1.600 Eur/mesačná mzda (brutto)-základná zložka
Termín nástupu
dohodou
Miesto práce
okres Pezinok, Bratislavský kraj, Slovenská republika
-
Miesto práce:okres Pezinok, Bratislavský kraj, Slovenská republika
-
Pracovná oblasť/oddelenie:Hotelierstvo a gastronómia, Recepcia a Housekeeping
-
Ponúkaný plat (brutto):od 1.600 Eur/mesačná mzda (brutto)-základná zložka
-
Termín nástupu:dohodou
-
Druh pracovného pomeru:Plný úväzok
-
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:• Riadenie tímu zamestnancov Front office (4 recepční)
• Kontrola dochádzky a využívanie fondu pracovného času
• Kontrola a organizácia check in a check out hostí
• Práca s rezervačným systémom Hores
• Kontrola vystavovania dokladov (hotelových účtov, DPH dokladov), oprava dokladov
• Dohlaď nad komunikáciou s klientami na recepcii, cez telefón alebo e-mailom a dohlaď nad spokojnosťou klientov
• Poskytovanie informácií podriadeným, organizovanie porád
• Koordinácia školení a podpora tímu na úseku FO
• Spracovanie štatistík
• Optimalizácia pracovných procesov
• Dohlaď nad inventarizáciou skladu na úseku FO
• Zhodnocovanie ekonomiky strediska (kontrola nákladov, výnosov, tvorba finančného plánu strediska …)
• Zodpovednosť za vybavenie recepcie, dress code a vytváranie zodpovedajúcich pracovných podmienok pre zamestnancov na úseku FO
• Aktívna spolupráca so zamestnancami ostatných stredísk hotela
• Kontrola dodržiavania pravidiel bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, protipožiarnych opatrení, hygienických a protiepidemiologických predpisov všetkými podriadenými počas výkonu ich práce
-
Iné výhody:• Plat: dohodou OD 1.600 EUR brutto podľa skúseností a odborných znalostí
• Ubytovanie za zamestnanecké ceny
• Zamestnanecká strava
• Školenia a tréningy
-
Požadované vzdelanie:vysokoškolské I. stupňa
-
Odbor:hotelierstvo/cestovný ruch
-
Požadované Administratívne a ekonomické znalosti:
- Fakturácia
-
Požadovaná prax:3-5 rokov
-
Doplňujúce informácie o pracovných skúsenostiach:• Požadovaná prax na pozícii Vedúci recepcie/Front office manager alebo supervízor minimálne 3 roky v 4* alebo 5* hoteli
• Skúsenosti s vedením kolektívu nutné
• Skúsenosti z hotela medzinárodnej siete a zo zahraničia výhodou
• Znalosť Hores výhodou
-
Osobnostné predpoklady a zručnosti:• Schopnosť viesť, koordinovať, motivovať pracovný tím
• Organizačné schopnosti
• Ústretovosť
• Spoľahlivosť
• Precíznosť
• Samostatnosť
• Flexibilita
• Zodpovednosť
-
Spoločnosť:HOTELITY s.r.o.
Klemensova 5B
811 09, Bratislava
www.hotelity.sk -
Kontakt:Renata Sedminova
Odpoveď na pracovnú ponuku
login form