Konzultant pre 4 * hotel, stredné Slovensko
Na dohodu
Vložené: 17.02.2018
HOTELITY s.r.o.
Ponúkaný plat (brutto)
Eur/hodinová mzda (brutto) - základná zložka
Termín nástupu
dohodou
Miesto práce
Okres Lučenec, Banskobystrický kraj, Slovenská republika
-
Miesto práce:Okres Lučenec, Banskobystrický kraj, Slovenská republika
-
Pracovná oblasť/oddelenie:Hotelierstvo a gastronómia, Exekutíva (riaditeľ, zástupca riaditeľa)
-
Ponúkaný plat (brutto):dohodou
-
Termín nástupu:dohodou
-
Druh pracovného pomeru:Na dohodu
-
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:• Poskytovanie poradenstva a konzultácií majiteľom hotela pri riadení hotela v rozsahu a kvalite služieb zodpovedajúcich triede hotela.
• Nastavenie a kontrola štandardov kvality služieb a cien so smerovaním na 5* služby.
• Zodpovednosť za zavedenie štandardov kvality služieb a cien so smerovaním na 5* služby do dennej prevádzky hotela.
• Nastavenie prevádzkových, ekonomických a marketingových procesov so smerovaním na 5* služby.
• Zodpovednosť za zavedenie prevádzkových, ekonomických a marketingových procesov so smerovaním na 5* služby do dennej prevádzky hotela.
• Príprava a poradenstvo pri príprave pracovno-právnych dokumentov a interných smerníc pre riaditeľa hotela a vedúcich prevádzok hotela.
• Poradenstvo riaditeľovi hotela pri príprave a plnení obchodného plánu, investičného a finančného plánu hotela vrátane rozpočtu nákladov a plánu zisku.
• Pravidelný reporting riaditeľovi hotela.
• Poradenstvo smerujúce k pripravenosti hotela na poskytovanie služieb.
• Dohľad nad prevádzkou hotela, kontrola denných hlásení a mesačných výkazov hospodárenia pre riaditeľa hotela.
• Zastupovanie hotela navonok v prípade poverenia riaditeľom hotela.
• Rozvoj činností, ktoré podporujú a aktivizujú pracovníkov hotela s cieľom zabezpečiť ich motiváciu pre kvalitu služieb, účasť na školeniach a ďalší rozvoj kvalifikácie.
• Prípadná účasť na výbere a schvaľovaní prijímania nových pracovníkov, návrhy na rozviazanie pracovného pomeru, návrhy odmien pracovníkom hotela.
• Poradenstvo a návrhy riaditeľovi hotela na zmeny cien a cenové zľavy v súlade s obchodnou politikou hotela..
• Komunikácia s obchodným oddelením, nové nápady, spolupráca na vytváraní obchodných stratégií a ich uvedenie do praxe.
• Ostatné poradenstvo a konzultácie k riadeniu a prevádzke hotela podľa požiadaviek riaditeľa hotela, respektíve majiteľa hotela.
• Zmluva na dobu určitú 6-12 mesiacov, následne možná dohoda o ďalšej spolupráci
-
Iné výhody:Možnosť ubytovania
-
Požadované vzdelanie:vysokoškolské I. stupňa
-
Požadované jazykové znalosti:
- Anglický - pokročilý
-
Požadované Počítačové znalosti:
- Microsoft Excel - pokročilý
- Microsoft Word - expert
- Microsoft Outlook - pokročilý
-
Požadované Administratívne a ekonomické znalosti:
- Fakturácia
- Hospodárska korešpondecia
- Personalistika
- Skladové hospodárstvo
-
Požadovaná prax:Viac ako 5 rokov
-
Doplňujúce informácie o pracovných skúsenostiach:• Požadovaná prax v hotelierstve minimálne 6 rokov (aspoň 3 roky na riaditeľskej pozícii v 4* alebo 5* hoteli)
• Skúsenosti s vedením kolektívu nutné
• Skúsenosti z hotela medzinárodnej siete výhodou
-
Osobnostné predpoklady a zručnosti:• Riadiace zručnosti
• Nadšenie pre projekt
• Flexibilita
• Zodpovedný a kreatívny prístup
• Výborné komunikačné a organizačné zručnosti
• Schopnosť racionálne sa rozhodovať a využiť existujúci potenciál
• Upravený zovňajšok a príjemné vystupovanie
• Dobré ekonomické povedomie
-
Vodičský preukaz:B
-
Spoločnosť:HOTELITY s.r.o.
Klemensova 5B
811 09, Bratislava
www.hotelity.sk -
Kontakt:Renáta Sedminová